Jak postupovat při reklamaci?

Reklamace u nás řešíme co nerychleji to jde. Většinou máme do týdne komplet hotovo. Níže uvádíme, jak na to, aby vše proběhlo hladce a k vaší maximální spokojenosti.

Pokud rádi čtete různá pravidla a řády, nahlédněte do našeho Reklamačního řádu nebo Obchodních podmínek.

Jak na reklamaci snadno a rychle

Pokud opravdu chcete reklamaci řešit rychle, napište nám na email: obchod@sexio.cz a pošlete nám vyplněný reklamační formulář a alespoň číslo objednávky, ve kterém byl reklamovaný sortiment.

Reklamační formulář

My vám na oplátku zašleme číslo do Zásilkovny, díky kterému můžete poslat balík k nám zdarma.

Pokud si s námi psát nechcete, nevadí. Do vaší zásilky přidejte vyplněný reklamační formulář (klidně ho vyplňte nebo napište ručně) a připojte číslo vaší objednávky nebo faktury od nákupu.

Po té prosím zašlete zásilku na adresu:
Malisio s.r.o.
P. O. Box 50
51101 Turnov

Balení zboží pro reklamaci

Snažně vás prosíme, veškeré pomůcky nám zasílejte v čistém stavu. Pokud reklamované zboží bude nést známky znečištění, není možné předmět z hygienických důvodů do reklamace přijmout.

Originální obal od reklamované věci nepotřebujete, je ale lepší ho využít pro bezpečnější přepravu. Pokud ho již nemáte, reklamovaný předmět dobře zabalte, aby nedošlo ke škodě během přepravy.

Balík neposílejte na dobírku, v takovém případě nebude zásilka přijata.

Nevíte se s čímkoli rady?

Vždy nás můžete kontaktovat a my vám rádi pomůžeme.

Telefon

+420 488 588 728
Po-Pá: 8:00 - 14:00

Adresa pro doručování
reklamace a vrácení zboží

P. O. Box 50
511 01 Turnov

Sexio logo Nikdy není pozdě mít spokojený sexuální život.
© Malisio s.r.o. - provozovatel internetového obchodu Sexio.cz