

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Na této stránce vám přinášíme nejzákladnější informace, jak rychle vyřídit reklamaci vadného zboží.
Pro více informací nahlédněte do našeho Reklamačního řádu nebo Obchodních podmínek.
Reklamace přijímáme na naší adrese pro doručování.
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace vám doporučujeme zaslat zboží na adresu:
Malisio s.r.o.
P. O. Box 50
51101 Turnov
Reklamaci neodkládejte a informujte nás co nejdříve a nejlépe písemně na email: obchod@sexio.cz. Pokud nás budete kontaktovat ještě před odesláním zboží na reklamaci, zrychlíte si tak její vyřízení.
Vytiskněte si, prosím, reklamační formulář a řádně ho vyplňte. Reklamační formulář
Doklad o koupi přikládat nemusíte, ale je lepší, pokud alespoň jeho kopii přiložíte nebo uvedete číslo faktury. V případě, že jste ho někam založili, dejte nám alespoň vědět například číslo objednávky nebo datum nákupu, abychom si doklad mohli dohledat sami.
Čím více informací budeme k reklamaci mít, tím rychleji bude vyřízena.
Snažně vás prosíme, veškeré pomůcky nám zasílejte v čistém stavu. Pokud reklamovaný předmět bude nést známky znečištění, není možné předmět z hygienických důvodů do reklamace příjmout.
Originální obal od reklamovaného předmětu nepotřebujete, je ale lepší ho využít pro bezpečnější přepravu. Pokud ho již nemáte, reklamovaný předmět dobře zabalte, aby nedošlo ke škodě během přepravy.
Balík neposílejte na dobírku, v takovém případě nebude zásilka přijata.
Vždy nás můžete kontaktovat a my vám rádi pomůžeme.
+420 488 588 728
Po-Pá: 8:00 - 14:00
P. O. Box 50
511 01 Turnov
E-mailem | obchod@sexio.cz |
Telefonem |
+420 488 588 728 Po-Pá: 8:00 - 14:00 |
Provozovatelem internetového obchodu je Malisio s.r.o.
IČO: 06364055, Nejsme plátci DPH.
Prodej erotického zboží je povolen pouze osobám starším 18ti let. Nedosahujete-li požadovaného věku, opusťte tyto stránky.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.